Dovolená 2006 - Cesta ze Sicílie

17. března 2007 v 22:25 | Lubomír |  Cestopisy
Po dálnici A3 jsme jeli až do Falerna, kde jsme najeli na SS18 a zajeli k moři na koupání. Pak jsme popojeli jen několik málo KM a zajeli na pláž Marina di Nocera, kde jsme se naobědvali. Ve 14 hodin odjezd po SS18 až před město Diamante, kde bylo další koupání. Odjíždíme v 17.30 a u města Lagonegro najíždíme opět na dálnici A3. Po ní jedeme až za Neapol, a najíždíme na rychlostní 7bis/dir. Po této silnici jedeme až do Báia Domizia, kde nocujeme. Místo nocování . Tam jsme dojeli až skoro o půlnoci. Tak rychle vykoupat a spát. T = 79918
17. den 30.6.2006 jsme vstali opět do slunečného dne a tak nikam nespěcháme a celé dopoledne se opalujeme a koupáme.Tady byly pěkně velké vlny a tak si to užíváme. Odjíždíme po obědě v 11.55 hodin do SS7 směr Formia, Gaeta Terracina, Latina a Řím. Trasa V době od 15.30 do 18,00 hod. bylo koupání u Lido Latina. Tam byly také velké vlny a koupání bylo fajn. Sluníčko pálilo a bylo vedro. Římem jsme projeli bez vážných problémů po dálničním okruhu. Místo pro přenocování jsme po delším hledání našli u Torre Marangone nedaleko Civitavécchia. Nejdříve jsme hledali příhodné místo u S.Severa, ale tam to bylo moc snobské. Byl tam i pěkný pohled na Pirgi - etruskou pevnost. Místo nocování Ještě před setměním jsme rozdělali tábor a začali s přípravou večeře. Po večeři bylo koupání a hurá spát. Noc byla opět teplá ale klidná. T = 80181
18. den 1.7.2006 jsme vstávali až před osmou hodinou. Ranní koupání a odjezd po SS1směrem na Civitavécchia a posléze najíždíme na SS2 na Viterbo a Sienu. Trasa Cestou bylo také ještě koupání a to v jezeře Lago di Bolsena. Také jsme se tam naobědvali a ve 12.00 hod odjezd do Sieny. V Sieně jsme se zastavili na delší prohlídku města. Byla to pěkná prohlídka zajímavého města. Zrovna se tam chystali na slavnosti, které jednou do roka pořadají. Jde o závody jednotlivých čtvrtí města na koních, které se konají přímo na náměstí.
Ze Sieny odjíždíme v 16.30 hodin. V autě které na nás čekalo byla teplota 54 stupňů celsia. Za Sienou najíždíme na rychlostní silnici do Firenze. Trasa Potom již jedeme po dálnicí a to proto, abychom se dostali ten den co nejdále přes střed Itálie. Naše denní trasa končí na dálničním parkovišti u Bressanone (Brixen). Tam jsme dojeli v půlnoci a mezi TIRákama parkujeme k přespání. Noc proběhla bez droblemů.
19. den 2.7.2006 odjíždíme z Brixenu směr Vipiteno po dálnici. Tam z dálnice sjíždíme a hledáme čerpací stanici na plyn. No smůla, je zavřená a čerpat mohou jen ti, kteří platí kartou. Plyn ale takto čerpat nejde. Tento způsob je v Itálii s i na Sicílii dosti běžný. V sobotu a neděli u takových pump obsluha prostě není.
Hranice do Rakouska přejíždíme v Brenneru. Jedeme do Innsbrucku po silnici nám již dosti známou č.182. V Innsbrucku zase najíždíme na dálnici a to i přes to, že nemáme platnou dálniční známku. No opět nám to vyšlo a v 9.45 projíždíme na německé území. Tak a je to. Teď už jen dojet po německých dálnicích do Česka. V průběhu jen dvě zastávky na jídlo. Do Varnsdorfu jsme se šťastně vrátili v 21.45 hodin.
Konečný stav tachometru : 80897 km

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 jan a jarmila svatoňovi jan a jarmila svatoňovi | E-mail | 25. května 2007 v 17:54 | Reagovat

Ahoj!

konečně máme čas na spojení.Cesta na Sicilii ve Vašich stopách se blíží.Pomalu dostáváme tu správnou cestovní horečku.Dáváme do pořádku našeho Fordíka - brzdy, oleje,ledničku - mimochodem jsem sehnal složitou výměnou absorbční, kterou teď testujeme. Máme zdroj z 12 V ss na 220 střídavého.Má žena sice tvrdí, že to není až tak důležité mít studené nápoje během cesty, ale my chlapi víme své! Moc se těšíme, jedinou změnou proti Vašemu plánu je prodloužení o jeden den na opakovanou návštěvu Říma.Fakt uvítáme Vaší nabídku o zaslání videa o cestě,sdělte prosím, jaká cena by činila na dobírku.Nejsme bohužel zatím tak zařízeni kamerami a digi foto (chudý český učitel), ale budeme se snažit v rámci našich možností něco zdokumentovat. Hodláme zahájit cestu v polovině července. Vy asi budete po svém cestování. Pro případné spojení uvádím svůj mobil: 602 14 14 22 . Přejeme krásnou dovolenou a budeme rádi, když se ozvete.

Jarča a Honza Svatoňovi Pardubice

2 Hanačková Dana Hanačková Dana | E-mail | 1. července 2007 v 20:26 | Reagovat

Dobrý den, chystáme se na letní dovolenou, která má začínat již 15.7. a chceme uskutečnit dlouho plánovanou cestu právě na Sicílii. Již jsme slyšeli více chvály na tamní prostředí, ale trochu se obávám provozu na silnici. Mohli by jste mě prosím sdělit jak je to s provozem, bezpečností na silnici a třeba někde na parkovištích. Dá se přenocovat někde v autě na parkovišti, nechat auto zaparkované a jít třeba na prohlídku nějakého místa? Mám totiž obavy z krádeží, vykradení auta  atd.

Dá se přespat na parkovišti nebo jen v kempu?

Děkuji za odpověď.Hanáčková Dana

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.